NALEPOVACÍ ŘASY/ Jak používat a jaké vybrat?

října 17, 2017


Používání umělých nalepovacích řas je jedna z možností, jak naše řasy prodloužit a zvýraznit, a to i s přirozeným výsledkem. Výhodou této metody prodloužení je, že neničí vaše řasy, můžete je z oka kdykoliv sundat a použít zase znovu. Není pravda, že umělé řasy vždy vypadají nepřirozeně! Vše záleží pouze na výběru řas.
Mou oblíbenou značkou je Ardell a to většinou řasy typu Natural a Wispies, které využívám na každodenní nošení.




Jsou ovšem také dny, kdy se líčím výrazněji a k tomu je vždy potřeba i výraznější řasy. V poslední době jsem si oblíbila řasy od PLH Beauty, které jsou navrženy blogerkou Petrou LovelyHair. Typů těchto řas je opět několik, já jsem si vybrala dva druhy, Alfa a Beta,  které mají u řas tmavý pásek, tudíž oko více zvýrazní. A vypadají skvěle!



JAK ŘASY APLIKOVAT?
Nejdůležitějším krokem při aplikaci je už samotný výběr jak řas, tak i lepidla. Při výběru nekvalitních či nějak zdeformovaných řas se můžete snažit sebevíc, ale pokud řasy například nemají dobrý tvar, na oku držet nebudou. Stejně tak bych nesázela na nekvalitní lepidla, u kterých hrozí, že řasy opět nedrží a odlepují se. Mé nejoblíbenější lepidlo je DUO, konkrétně verze v zeleném obalu, čiré s aplikátorem a bez obsahu latexu. Je vhodné pro lidi s větší citlivostí na lepidlo na víčku, což je přesně můj případ. Z jiných lepidel mi vždy víčko nateklo a svědilo. 


Před aplikací lepidla je důležité odmastit vlastní řasy a oční víčko. Poté můžete ještě umělé řasy vytvarovat tak, aby se přizpůsobily vašemu tvaru oka a případně řasy zkrátit, kdyby byly na tvar vašeho oka moc dlouhé. Stačí je pouze zastřihnout z vnější strany. Pak už na nachystané řasy nanesete tenkou vrstvu lepidla- doporučuji na oba konce nanést lepidla trošku víc- abychom měli jistotu, že se řasy z vnější strany nezačnou odlepovat. 


Řasy nepřikládáme na oko ihned po nanesení lepidla- je potřeba počkat alespoň 30 sekund až minutu, než lepidlo trochu zaschne. Řasu pak pomocí pinzety přiložím na střed horního víčka, těsně nad své řasy, (nelepíme přímo na řasy!) lehce přitlačím a poté pinzetou přilepím také vnitřní a vnější část řas. Nespěchejte, řasy přilepte postupně tak, aby vám na oku seděly a nijak nepřekážely. 

Odstranění řas a péče
Při odstraňování řasy většinou z oka pouze odlepím, je ale potřeba to dělat opatrně, aby se řasa nepoškodila a abych nepodráždila oční víčko. Jsou samozřejmě ale i jiné možnosti v podobě různých odstraňovačů řas či použití odličovače. Po odstranění stačí řasy pouze očistit- opatrně sloupnout lepidlo a přetřít řasy odličovací vodou nebo olejem. Vše musíme ale dělat opatrně, abychom nenarušili tvar řas. Čím déle řasy udrží svůj tvar, tím déle je můžeme používat. Takže ano, řasy nejsou pouze na jedno použití, při správné péči je můžeme aplikovat tak dlouho, dokud se neponičí. 

Moje zkušenost
První aplikace řas nemusí být úplně jednoduchá. Chce to trpělivost a možná bude potřeba to zkusit vícekrát než přijdete na to, jak přesně řasa na oku sedí a jak ji správně nalepit. Mně se ze začátku řasy vždy během dne odlepily, každou jsem nalepila jinak a při aplikování jsem vždy měla lepidlo úplně všude. Takže chce to jen nervy a zkoušet to, časem to půjde samo :-)

Kde koupit?
Všechny zmíněné produkty najdete na stránkách https://www.normazlin.cz/ , kde si můžete vybrat z různých typů řas i lepidel.

Doufám, že tento článek bude nápomocen a pokud je něco, co tady ještě chybí, dejte prosím vědět,a to i třeba celkový názor a dotazy na tento článek, nebo přímo na nalepování řas:-)!
K

You Might Also Like

5 komentářů

  1. páni, jsi trošku podobná na Agátu Hanychovou :D jinak řasy nepoužívám ani se k tomu nechystám, ale moc se mi to líbíí.

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký článek. Moc se mi líbí, jak ukazuješ postup při nalepení řas. Umělé řasy sice nepoužívám ale článek fakt hezký....:) LucyNewBeauty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Na obrázcích to sice vypadá krásně, ale já bych na lepení asi neměla nervy :o) a myslím, že to kvalitě řas zrovna dvakrát nepřidá. Přemýšlím, že bych vyzkoušela takovýto lifting řas a zvolila spíše přirozenější cestu, která ještě pomůže řasy posílit. Nemáte s tím některá osobní zkušenost?

    OdpovědětVymazat
  4. Právě nalepovací řasy jsem párkrát zkoušela, ale abych pravdu řekla, tak mi to moc nevyhovovalo. Myslím si, že přirozené prodloužení řas je mnohem lepší. Jen teda co jsem tak zjistila, tak málokde to umí udělat. Já mám třeba v tomto ohledu skvělou zkušenost s tímto salonem: https://beautiful-me.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Řasy jsou pěkné, ale já bych si na ně nedokázala nic nalepit. Určitě bych je měla hrozně křivě :-D . Přemýšlela jsem, že bych chodila ke kosmetičce na nalepování řasa na řasu, ale nechce se mi za to platit, tak používám řasenku a také jsem si našla nejlepší sérum na řasy , aby mi hezky rostly, tak si se svými řasami vystačím :-) .

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Instagram